هزاره اطلاعات رادوین
HubSpot CRM ابزارهای پیشرفته CRM

  1. صفحه اصلی
  2. /
  3. وبلاگ
  4. /
  5. مقالات
  6. /
  7. HubSpot CRM ابزارهای پیشرفته…

ابزار پیشرفتهCRM

 HubSpot CRM در یک نگاه:

 HubSpot CRM ابزارهای پیشرفته CRM مانند مدیریت تماس، بینش شرکت، به‌اشتراک‌گذاری اسناد و ایمیل تیم را با ویژگی‌های محدود بازاریابی، فروش و تیم پشتیبانی مشتری، مانند ربات‌های مکالمه، ردیابی ایمیل، و چت زنده ترکیب می‌کند.

HubSpot CRM چگونه کار می کند

ابزار برای تیم‌های فروش:

 HubSpot CRM طیف وسیعی از ابزارهای رایگان را برای کمک به تیم‌های فروش برای واجد شرایط بودن سرنخ‌ها، گرم نگه‌داشتن آنها و تبدیل آنها به مشتریان وفادار ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی مانند قالب‌های ایمیل، زمان‌بندی ایمیل، و ردیابی ایمیل، شروع سریع‌تر و حفظ ارتباط با مشتریان جدید و فعلی را افزایش می‌دهد. ربات‌ها و سایر ابزارها برای برقراری تماس، برنامه‌ریزی جلسات و رزرو تماس‌ها به گرم‌کردن سرنخ‌های سرد کمک می‌کنند و ابزارهای مدیریتی برای معاملات، وظایف، و به‌اشتراک‌گذاری اسناد مانع از لغزش احتمالی از طریق شکاف می‌شوند.

 ویژگی‌هایی که به تیم‌های فروش کمک می‌کند عبارت‌اند از:

 · ادغام با Gmail و Outlook

 · زمان‌بندی ایمیل، ردیابی، اعلان‌ها و قالب‌ها

 · ابزارهایی برای تماس، معامله و مدیریت کار

 · به‌اشتراک‌گذاری سند

 · تماس‌های درون برنامه‌ای

 · چت زنده

ابزار پیشرفته و تیم پشتیبانی

ابزارهایی برای تیم های پشتیبانی مشتری:

CRM HubSpot به تیم‌های پشتیبانی مشتری کمک می‌کند از طریق ابزارهایی مانند قالب‌های ایمیل، تهیه بلیط پشتیبانی، گزارش‌دهی خودکار و ربات‌های مکالمه محدود، خدمات سریع‌تر و بهتری به مشتریان ارائه دهند. با سازماندهی تماس و همکاری بهتر، کاربران HubSpot CRM می‌توانند خدمات مشتریان خود را بهبود بخشند، اما ویژگی‌های کامل پشتیبانی مشتری برای مشتریان پرداخت‌کننده Service Hub محفوظ است.

 ویژگی‌های تیم‌های پشتیبانی مشتری عبارت‌اند از:

 · داشبورد گزارش

 · چت زنده، تماس برای کلیک، تهیه بلیط، و ایمیل و چت به بلیط

 · ربات‌های مکالمه برای رزرو جلسات و ایجاد بلیط

 · قالب‌های ایمیل

 · قطعات کنسرو شده

 · جلسات

ابزارهایی برای تیم‌های بازاریابی:

 ابزارهای بازاریابی HubSpot CRM شامل حداکثر 1 میلیون مخاطب و شرکت، اطلاعات بینش تماس و ردیابی محدود فعالیت تماس است تا به شما کمک کند در مورد سرنخ‌های جدید بیشتر بدانید. می‌توانید از HubSpot برای برنامه‌ریزی کمپین‌های بازاریابی، تجزیه‌وتحلیل ترافیک وب و تبدیل‌ها و ردیابی کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و فیس‌بوک استفاده کنید. HubSpot CRM به بازاریابان کمک می‌کند کمپین‌ها را در راس کمپین‌ها قرار دهند و در مورد سرنخ‌ها اطلاعاتی کسب کنند، اما برای دسترسی به ابزارهای اتوماسیون بازاریابی کامل، باید به مرکز بازاریابی ارتقا دهید.

 ویژگی‌های بازاریابان عبارت‌اند از:

 · ردیابی ایمیل و الگوهای ایمیل محدود

 · مدیریت تبلیغات محدود فیس‌بوک و اینستاگرام

 · تجزیه‌وتحلیل برای ترافیک و تبدیل

 · فرم‌های وب محدود

 · ردیابی فعالیت مخاطب محدود

 · حداکثر 1 میلیون مخاطب و شرکت

 · اطلاعات بینش تماس بگیرید

سفارشی سازی و ادغام:

HubSpot CRM به طور کامل و آسان با Gmail، G Suite و بسیاری از نسخه‌های Outlook ادغام می‌شود. ادغام های بسیار بیشتری با برنامه های پولی ارائه می شود. سفارشی سازی بسیار محدودی وجود دارد، اما کاربران HubSpot CRM می توانند نحوه سازماندهی معیارهای داشبورد خود را انتخاب کنند.

 گزارش و داشبورد:

 گزینه‌های گزارش‌دهی و داشبورد موجود با HubSpot CRM رایگان نسبتاً محدود است، اگرچه اگر به یک طرح پولی ارتقا دهید، گزینه‌های بسیار قدرتمندتر و گسترده‌تری خواهید داشت. HubSpot CRM یک داشبورد واحد ارائه می‌دهد که گزارش‌های استاندارد بازاریابی، فروش و خدمات مشتری را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در یک نمای واحد، تمام سرنخ‌های خود را دریافت کرده و از طریق قیف خود پیشرفت کنید. با HubSpot CRM، می‌توانید معاملات، قرارها و قراردادها را با استفاده از فیلترهایی که می‌خواهید برای ردیابی KPIهای سفارشی سازماندهی کنید.

سهولت اجرا و استفاده:

 شروع به کار با HubSpot آسان است؛ زیرا کاملاً مبتنی بر ابر است و هیچ‌چیزی برای دانلود، پیکربندی یا تنظیم ندارد. پایگاه دانش و وبلاگ HubSpot، ورود کامل، راهنمایی یک‌به‌یک، ویدئوهای آموزشی و مشاوره با کارشناسان را ارائه می‌دهد.

 خط‌مشی HubSpot این است که نمایندگان فروش خوب، بازاریابان و نمایندگان پشتیبانی مشتری باید در طول حرفه خود به یادگیری و آموزش ادامه دهند. برای پشتیبانی از این مأموریت، گروه‌های کاربر HubSpot (HUG) را ارائه می‌دهد تا کاربران به بهبود آفلاین نیز ادامه دهند.

پشتیبانی مشتری HubSpot:

HubSpot سطوح مختلف خدمات مشتری را به‌صورت رایگان و برای کاربران پولی ارائه می‌دهد. کاربران رایگان می‌توانند به پایگاه دانش گسترده و به‌راحتی قابل‌جستجو دسترسی داشته باشند، از سایر کاربران در انجمن‌های فعال مشتریان سؤال بپرسند، یا از طریق یک فرم وب آنلاین یا توییتر با نمایندگان پشتیبانی مشتری تماس بگیرند. کاربران پولی می‌توانند از طریق ایمیل یا تلفن به پشتیبانی مشتری برسند.

ابزار پیشرفته یک قدم جلوتر

یک‌قدم جلوتر (از مشتری و رقبا) باشید:

 

ما می‌دانیم که این عبارت رایجی است که در تجارت استفاده می‌شود، اما با این عصر دیجیتال و افزایش مشتریان به‌عنوان فروشنده خودشان، اکنون یک میدان بازی برابر بین مشاغلی است که از بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنند. با HubSpot Marketing Hub می‌توانید از ابزارها و داده‌ها برای فعال‌کردن بیشتر تیم خود و تجهیز مشتریان به دانش بیشتر استفاده کنید. ایجاد اعتماد و پیوندهای پایدار با سرنخ‌های فعلی و آینده.

شما باید درک کنید و آگاه باشید که مشتریان لزوماً به شما نیاز ندارند، اما آنها شما را می‌خواهند؛ اما گاهی برعکس! با داشتن این دانش با استفاده از مرکز بازاریابی، می‌توانید به بهترین شکل ممکن به آنها خدمات ارائه دهید. اکثر مشتریان تحقیقات خود را جمع‌آوری می‌کنند، بررسی‌ها را بررسی می‌کنند، به محتوا یا ادبیات دسترسی پیدا می‌کنند و سپس مشتریان بالقوه را فهرست می‌کنند. همه اینها قبل از صحبت فیزیکی با یک شخص در یک شرکت است!

پس کجا میری یا الان چیکار می‌کنی؟ ممکن است فکر کنید منسوخ شده‌اید؛ اما در واقع کاملاً برعکس است و به نفع شماست. باتوجه‌به اینکه مشتریان بیشتر کارهای زیربنایی را خودشان انجام می‌دهند، باید مطمئن شوید که اطلاعات و محتوای صحیح برای آنها وجود دارد و شما آنها را به روشی غیرتهاجمی، بلکه بیشتر مکمل هدف قرار می‌دهید.

استفاده از ویژگی‌های Marketing Hub به شما برتری قابل‌توجهی نسبت به رقبای خود می‌دهد. چه کسب‌وکار شما از یک بسته شروع‌کننده، حرفه‌ای یا سازمانی استفاده کند، می‌توانید مزایای همگام‌سازی بازاریابی را در هاب ببینید.

هر مشتری چه می‌خواهد؟

  هر مشتری می‌خواهد شنیده شود، ارزش قائل شود و بتواند هویتش را بشناسد، به‌خصوص با برند، محصول یا خدمات شما. اما مهم‌تر از همه، هر مشتری یا مشتری بالقوه در نهایت یک راه‌حل برای مشکل خود می‌خواهد .

 با استفاده از ابزارها و پیاده‌سازی‌های Marketing Hub می‌توانید، ردیابی پیش‌بینی و ارائه بهترین راه‌حل‌ها را برای مخاطبان هدف خود ارائه دهید. تجهیز آنها به اطلاعات صحیح و دقیق موردنیاز. به طور خلاصه، شما آنها را قادر می‌سازید تا تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند که منجر به روابط وفاداری پایدار برای شرکت و برند شما می‌شود.

 هاب بازاریابی دارای مزایای HubSpot CRM است و به طور جمعی با همه هاب‌ها در پلت فرم کامل CRM HubSpot و ادغام‌های متعدد برنامه HubSpot کار می‌کند. مخاطبین، شرکت‌ها، معاملات، بلیط‌ها و موارد دیگر را مستقیماً از داخل CRM شماره یک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط (SMB) ردیابی کنید و ابزارهایی را در صورت نیاز به تیم خود اضافه کنید.

مزایای پلت فرم هاب بازاریابی

 با ایجاد مرکز بازاریابی به‌عنوان بخشی از برنامه رایگان CRM، می‌توانید داده‌ها و پیام‌ها را در قلب کاری که انجام می‌دهید نگه دارید. با این ویژگی‌های برجسته، مرکز بازاریابی و سیستم CRM غیرقابل‌مقاومت به نظر می‌رسد.

به‌روزرسانی خودکار فهرست‌های هوشمند، زمانی که مخاطبین معیارهای مشخص‌شده را برآورده می‌کنند. امکان تقسیم‌بندی و هدف‌گذاری به‌روز را فراهم می‌کند. گزارش اسنادی که کجا و چگونه فعالیت‌های بازاریابی و فروش شما باعث ایجاد درآمد برای کسب‌وکار شما می‌شود. 

جریان‌های کاری که می‌توان آن‌ها را طوری تنظیم کرد که به طور خودکار ویژگی‌های تماس را به‌روزرسانی کنند تا به‌راحتی سرنخ‌های مثبت را به تیم فروش شما منتقل کنند. 

مکالماتی ایجاد کنید که شامل ایمیل، چت زنده و مسنجر فیس‌بوک است صرف‌نظر از اینکه مشتری شما در چه مرحله‌ای از سفر خود است، یک تجربه وب ثابت برای مخاطبان خود با قالب‌ها و صفحات ایجاد کنید که می‌تواند شخصی‌سازی شود تا با ظاهر و احساس برند شما مطابقت داشته باشد.